ESPORTS: Od hobija do industrije vrijedne milijarde dolara!

ESPORTS: Od hobija do industrije vrijedne milijarde dolara!

Od hobija do globalnog fenomena, privlačeći milione gledalaca i igrača širom svijeta, esports je industrija koja danas vrijedi milijarde dolara!

Veliki rast industrije potaknut je napretkom tehnologije i popularnošću streaming platformi poput Twitcha i YouTube Gaminga. Twitch trenutno ima više od 140 miliona aktivnih korisnika dok esports događaji privlače desetine miliona gledalaca širom svijeta. Ove platforme omogućavaju fanovima da gledaju turnire uživo, komuniciraju s igračima i stvaraju osjećaj zajednice.

Streameri poput Ninje i Shrouda izgradili su velike brendove, a mobilne igre poput PUBG Mobile i Free Fire proširuju granice esportsa, jer omogućavaju pristup svima s pametnim telefonom. Ove igre imaju ogromne baze fanova, posebno u tržištima u razvoju. Streaming također omogućuje da esports postane globalno prisutan, s događajima koja se prenose širom svijeta, često s interaktivnim opcijama kao što su donacije i live chat.

Značajnu ulogu u mainstream uspjehu esporta imaju i tradicionalne sportske organizacije i medijski giganti poput Amazon-a i Tencent-a, koji ulažu u esports lige i timove. ESPN i Fox Sports sada emitiraju esports događaje, čime se potvrđuje njihova legitimnost kao zabavna industrija. Nagradni fondovi za turnire poput Dota 2 International premašuju nevjerovatnih 40 miliona dolara, što pokazuje rastuću finansijsku snagu esporta.

Esports događaji sada se održavaju i u tradicionalnim sportskim arenama, poput Blizzard Arene u Los Angelesu, što dodatno potvrđuje njegovu poziciju u zabavnom sektoru. Sponzorstva s velikim brendovima kao što su Nike, Adidas i Intel pomažu finansirati ekosistem i pružaju veću profesionalnost timovima i igračima a esports je sve više prepoznat kao mainstream zabava koja privlači različite generacije, posebno Gen Z, koja video igre vidi i kao mogući karijerni put.

Društvene mreže poput Twittera, Instagrama i TikToka također igraju ključnu ulogu u promociji esporta, jer omogućavaju igračima i organizacijama da direktno komuniciraju s fanovima. Esports influenseri koji stvaraju sadržaj o gamingu postaju sve popularniji i igraju veliku ulogu u širenju esports kulture.

Esports je sada etabliran kao glavni oblik zabave, s globalnim tržištem, velikim sponzorstvima i nagradama te pristupom novim tehnologijama poput 5G. Sve ove promjene pokreću industriju prema budućnosti u kojoj će esports biti ključni dio zabavnog sektora, uz rastuću vidljivost u medijima i sve veću globalnu prisutnost.

A REALMEDIA+ kao pionir ove industrije u regionu već iduće godine organizuje niz takmičenja unutar esporta!

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *