Sada već bivši trener/menadžer Liverpoola, Jürgen Klopp, poznat je po svojoj karizmi i sposobnosti da ujedini tim i navijače. Međutim, njegov zadatak da poboljša imidž Red Bulla u Njemačkoj suočava se s izazovima.
Funkcija koju sada obnaša u novom klubu ”globalni šef fudbala” je nešto s čime se ranije nije susretao, pogotovo ne u ovakvim uslovima. Kontroverzna vlasnička struktura i branding kluba često izazivaju otpore među tradicionalnim navijačima. Mnogi su zabrinuti zbog komercijalizacije nogometa, što dodatno otežava promjenu percepcije. Novca Red Bullu svakako ne nedostaje a Klopp će imati odrešijene ruke da stvari postavi na pravo mjesto.
Iako bi Kloppov uspjeh i strast mogli ublažiti negativne osjećaje, duboko ukorijenjeni stavovi prema korporativnom utjecaju na sport teško će se promijeniti.
U konačnici, smatramo da Klopp može privući pažnju, već ju je i privukao ali trajna promjena će biti izazovna. Navijači će i dalje biti oprezni prema klubu s takvim korijenima. Kloppova ljubav prema igri i zajednici možda neće biti dovoljna da premosti sve prepreke.